lord if you see me please come my way

¦ Surprise , Vardag
Hallojsan!
 
Igår vart det då flyttning för Soppans del och i det stora hela så gick det väl bra. Var lite sorgligt att ta farväl men ny tar vi nya tag! När vi kom till VI så satte vi in henne i boxen och så fick hon stå och äta sitt höt en liten stund medan vi packade upp allting. Efter det skulle hon ut i hagen och där visade hon upp sig lite men sedan så började hon leta gräs att äta haha.
 
Lät henne vara lite i hagen och bestämde oss sedan för att rida ut en runda då vi känner att vi kan försöka komma in i rutinerna lite snabbare när vi ändå känner vår ponny lite mer efter några år.. Tog in henne, borsta och sadlade och sedan gick vi ut en runda. Red på gräsängen (blir en massa nya namn på ridställena nu hah) och hon gick jättefint och var väldigt lätt i handen. 
 
Efter stallet så åkte vi hem, städade lite och sedan åkte vi till E2 som jag kallar dem (Emma och Elin) och skulle sova där. Kom runt halv sex och började redigera bilder för jag hade tänkt blogga men Gabbis dator och ps och actions är helt fucked-up så jag gav upp ganska snabt och satte mig med resten av gänget för att göra loom-bracelets. Det satt vi och gjorde till halv 12 och vi både mislyckades och lyckades. Emma och jag satsade på lite lättare armband medan Gabbi och Elin utmanade ödet med lite svårare, men vi fick lika många arband och figurer tillslut ändå heh.
 
Idag stack jag hem ungeäfr vid ett så var hemma runt halv två och städade samt att jag har suttit vid datorn! Slänger upp några bilder från igår i några inlägg!
 
 











Kom ihåg mig?