Smoking illegal weed

¦ Stallet , Vardag
Idag var vi ute på reptilhuset från halv 9 till 11:20. Mycket rolig dag haha, Gabbi har ju redan berättat om hur vi tog ut ormarna hah. Skrattade verkligen ihjäl oss med lite blandade meningar som "ahh!!? vad gör jag när jag har den då??", "åh ska du städa där? haha" (i ett försök med att peta bort dem med en kvast) eller "shit det var slingrigare än jag trodde". Japp tydligen så slår man sönder en del rutor när man handska med ormar också.. 
 
I alla fall så stack jag till hööks för att köpa kollmasken och sedan så tog jag 2 bussen till stallet. Fixade Soppan länge och noggrant, red sedan (ock tog masken prov) i typ en timme och hoppade då. Blv några skutt på max 75cm dock var oxern rätt bred (typ 60cm iaf) så hon tog i fint idag!
 
Attraktiv man från min instafeed och en typisk ridhus-selfie till frändsen på snap hah 
 











Kom ihåg mig?