The sims 4

¦ Spel , Vardag
Installerade som sagt 4:an igår, så spelade lite igår och typ hela dagen idag, heeheh. Ja, finns inte så mycket mer att säga än det då det är allt jag gjort..
 
 


Felicia    •  

Vad tycker du om det? :D

Svar: Alltså enbart grundspelet tycker jag är rätt så tråkigt, och jag verkligen avskyr att man inte längre har en färgpalett att ändra färger med... Saknar djur väldigt mycket i spelet så än så länge föredrar jag trean!
Sharon Eden America Hajny

Felicia    •  

Ingen färgpalett? :( Hm, får se om jag köper the sims 4... Men hört väääldigt blandade meningar om spelet och oftast ganska negativa.

Svar: Ålltså att man inte kan välja vilken färd som helst.. Det är som i tvåa, att det bara finns vissa färgalternativ.. Ja än så länge rekommenderar jag det inte :/
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?