vårväder

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Alltså det har varit helt underbart väder sen i lördags??? Typ nyper mig i armen för känns inte sant att vi har extremt fint väder 2 dagar i rad och nu lixom snart en vecka??
 
Aja, åkte till stallet vid tolv för 1) är sjuk och 2) hovis skulle komma vid 3. Så väl i stallet fixade jag boxen och allt som hör till (maten typ haha) och så mockade jag hagen lite. Sen hämtade jag pärlan som såklart hade valt att stå längst bort i hagen... Fixade henne ute för det var så fint väder åhh. Red barbacka i paddocken och hade lite bommar som jag mestadels jobbade i över galopp. Och vet ni vad?? JAG BLEV FÖR VARM I KOFTA SÅ RED MED BARA TRÖJA (och byxor haha men ni fattar) OCH DET VER INTE ÄNNS FÖR KALLT?? Hon blev iaf lagom trött efter passet så rkittade av på skogsvägen. Var ca 1h till innan hovis skulle komma när jag var klar så släppte ut henne i hagen utan täcke medans jag mockade mer av hagen. Strax innan hovis kom så myste jag med BC i solen och prick tre kom hovis så fixade han fossingarna på ploppis. Gick superbra, bästa gången hitentills tyckte han!
 
Släppte ut henne i hagen igen (denne gången med täcken) och sne stack jag till bussen! Hemma nu och mår inte helt hundra än men ja. 
Så såg övningen jag gjorde ut. Red osså lite bara på volten och raksträckan för sig samt lite serpentiner bara över bommarna på marken samt pärtan i vårsolen!











Kom ihåg mig?