allergiattack + veterinär

¦ Djur , Gif's , Vardag
Var i skolan på förmiddagen men under svenska lektionen så fick jag mina underbara kli-attacker och hade inte antihistamin med mej så var bara att tralla hem. Köpte kina på vägen hem för matkortet hade precis börjat gälla... Kom hem och tog antihistamin + panikattack piller för när kliandet brutit ut så måste jag sova bort det så kollade GoT en bit och åt upp sen slocknade jag.
 
Vaknade och var fortfarande trött (är fortfarande...) men skulle till vet med katten. Lämnade huset strax efter 5 med Hera i transportlådan och skyndade mej till vet. Eftersom han är nära och vi känner han gick det superfort och det var som tur inget allvarligt! Var ju lite oroliga då Kenzo fick avlivas pga FORL så trodde Hera hade fått det men var bara lite inflamerat så hon fick cortizonspruta och om det inte blivit bättre om 3-4 dagar så ska hon få något mot det utskrivet!
 
Kollat klart GoT nu och vet inte vad jag ska göra nu..
Lite så va? Är av någon okänd anledning hemskt taggad med allt som har hästar involverat??











Kom ihåg mig?