deleting my school to focus on tumblr

¦ Vardag
Fredag: Roligt på idrotten, körde capture the flag och sen stack vi hem. Gabbi va i stallet och jag chillade hemma!
 
Igår: Åkte till stallet så var där vid halv tolv. Fixade Soppan men hon kändes inte helt ren i traven så hoppade av och longerade henne för att se om något var på tok. Som jag trott var hon lite sådär taskigt halvhalt i höger fram på volt i höger varv men visar inget mer.. Hon var inte svullen eller något jättevarm så avvaktar lite i veckan med longering och promenader istället! Fodrade alla hästar och kom hem vid sex-tiden!
 
Idag: Clara skulle hämta hem Spirit så frågade hon om jag ville hänka! Blev en heldag i bilen med ett stopp på BK. Såg en frän Aventador i filen bredvid och jag och Clara dog lite smått haha. Skit i hästarna, vi ska ha Lambos!!!!!! Iaf som sagt fick Soppan vila idag, så körde och köpte blommor till mamma för det är mors-dag och ja, nu bloggar jag! Ska kolla färdigt sista EP:n av SPN och sedan blir det nog lite Yt eller liknande!
 
Liam med sin fräna Lambo *__*











Kom ihåg mig?