förlåt för att jag fråga

¦ Gif's , Vardag
Åh L visade mej en ny låt av Ulrik Munther som jag älskar, typ hela de albumet är perf.
 
Aja idag var det fokusdag så man fick vara i det klassrum som man behövde jobba i. Började i svenskan där jag kompletterade en uppgift för högre betyg och sen han jag vara nere i naturbruk innan lunch där jag osså jobbade med att komplettera för högre betyg. 
 
Åt lunch på Thai Wok och sen körde jag på med naturbruk. Efter det gick jag ner till matten en stund och räknade problemlösningar och stämde av med engelska läraren om betygt och hennes var var att jag låg "väldig vääälllddigt" bra till så hoppas på det bästa! Kollade även med Ubbe om utökade val osv så fick alla jag önskat! På matten sen en från klassen bara "Gabbi är detta din uppgift??" och jag bara "Ehm jaaa men hur fick du tag i den??" "Den var upplagd på fronter till alla??" och jag lixom vaaa men sen kom jag på för hade ingen ledig mapp att lämna in i på NB så la upp det som ett dokument i rummet men så hade det kommit upp för ALLA på skolan i fronter så började alla i klassen (aka åk 1-3) skämta med mej om det hela lektion haha det va lite skoj.
 
Stack hem vid lite i tre!
All time forever crush typ??











Kom ihåg mig?