fort fram

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise , Vardag
Efter skolan (som dessutom fick vi sluta tidigare) åkte jag till Hööks för att köpa flughuva till hästen.
 
Blev hämtad ev E2 och så for vi iväg till stallet. Bestämde att jag skulle rida Falcon och E Soppan haha för ville att alla tre skulle rida. Så japp, red Falcon och det gick superbra. Red inte så länge men tycker trotts allt om honom! Han fattade dessutom enligt E superbra galoppfattningar så nöjd är jag! Sen så ville jag skritta ut lite för Chanel är lite fånig så jag och E bytade häst så red jag Chanel lite i skritt ute. Red förbi första huset och sen red vi tillbaka och upp till Soppans hage. Första biten gick super, även andra men hon blev lite rädd för vattenslangen men det är ju ok och dessutom kollade hon på den och gick lite snett fårn den så gör ju inget. E2 tyckte även det gick super så hoppas nu på att hon gör lika stora framsteg. Sen blev vi körda till bussen och hemma nu och bloggar!


Grymt bra blogg av er!!    •  

Hej,Har ni slutat fota när ni tränar?förut såg man ju jätte många bra ridpass bilder osv,jätte fina kort alla.Har ni som trappat ner på allt eller är ni oftast ensam och träna hästarna och har då ingen som kan ta bilder?

Fortsätt gärna fota era ridpass,för ni gör ett bra jobb och lyckas alltid få till bra bilder som hamnar på eran blogg. Heja er!












Kom ihåg mig?