I can be your best friend, and you be my homie

¦ Surprise , Vardag
Ni vet de dagarna då vinden inte kan bestämma sig åt vilken riktning den ska blåsa åt, så den blåser åt alla fucking håll istället? De dagarna är domedagar allihopa och jag avskyr dem med mitt liv. Man blir genomsvettig när man cyklar, anfådd som in i helvete och jävligt trött när man kommer hem EFTER TYP 128 ÅR?????
 
I alla fall så var det första skoldagen på 4:a dagar och den invigdes med nationella prov i engelska. Tyckte det var lite klurig och vi kom fram till, med en kompis att alla alternativfrågor var fucking kuggisar så vi drog slutsatsen att det gick sådär för alla haha. Åt hamburgare och fries till lunch och sedan efter det så hade vi karaktärslektioner. Skrev först ett test om Herpentiler och sedan jobbade jag, Gabbi och LE i smådjursrummet tills vi slutade!
 
Kom hem, läste lite på After (som änligen går åt rätt håll) och så gjorde jag klart min djurhållnings uppgift men har inte skickat in den då jag ska prata med läraren lite först om källkritik och sånt shit!
 











Kom ihåg mig?