i just want everyone to know i am very cute very angry and very bisexual

¦ Cute boys , Sharon , Tumblr , Vardag
Clara tvingar mig att blogga.....
 
Iaf har bara varit hemma och segat heeela dag. Skulle först göra t-shirtar med en kompis men hon kommer imorgon istället, så ska vi antagligen ut på stan också. Har nämnligen börjat planera vad jag vill ha på mig på 1D konserten... 
 
Har typ kollat YT-videor, men främst så har jag dunkat musik och varit inne på tumblr. Vår stora syster är här nu också, hon kom vid tre så vi fikade och hon viade bilder från Macau, och typ Bali och andra ställen hon varit i, wäääh så lyxigt och fint alltså. Har vi btw sagt att hon typ efterfestar på Brit-awards med massa kändisar och sånt?? DET ÄR VÄLDIGT VIKTIGT ATT NÄMNA?????? Iaf så fick typ en solfjäder och ett gulligt armband av jade-stenar som är väldigt vanligt där.
 
Ska typ fortsätta tumblra så byyyeeee
 
 











Kom ihåg mig?