Måndag

¦ Andra Hästar , Surprise , Vardag
Dax för APL igen då, inte många gånger kvar nu!
 
Idag så fixade vi iaf sår, "mockade", red och fixade ryktpåsar. Red Beauty som det gick bättre med idag än förra veckan. Hon hade nytt bett men tyckte hon nöp tag nått fruktansvärt i det och blev svårsvängd. Men galoppen var fin idag och mycket mer kontrolerbar!
 
Sen red jag även Harry som L ville kolla när jag red för att han brukade hålla på vid uppsittningarna. Inget jag eller Sharon märkt av förra gången då han var supersnäll. Hon tyckte iaf att det gick superbra hahah, ja alltså jobbade inte han eller så men han lyssnade fint på fattningar osv och var supersnäll när jag satt upp och L var förvånad att han inte höll på haha!
 
Stack hem och sov och vaknade av att en i klassen ringde hah men hade sovit nått fasansfullt länge så hon väckte mig i lagom tid!











Kom ihåg mig?