Metan Etan Propan Butan Pentan Hexan Heptan Oktan Nonan Dekan Banan Pelikan Marsipan Afghanistan Vegeterian Passagerarflygplan

¦ Surprise , Vardag
Wow jag och Linn hade verligen kul på matten, hahah
 
Inget speciellt i skolan idag. Snackade Irland på mentorstiden och sedan hade vi svenska. Gjorde sista inlämningsuppgiften och sedan åt vi på 2000. Efter lunch var det matte och då fick vi även där en uppgift som jag och Linn hade ganska kul med. Skulle göra lite polygoner och jag ville göra en Dodecagon men hahahha det blev typ ett stort skämt på mitt papper istället. Vi kom fram till att jag överskattar mina mattekunskaper....
 
Iaf åkte till stallet kl 3 och kom på att jag glömt mina stallnycklar så longerade henne lite i grimskaft först och sedan löshoppade jag henne. Kom ju inte in i sadelkammaren och ingen annan var där, fast tillslut så kom E2 och då snodde jag Elins hjälm en stund och hoppade upp. Tog två skutt och sedan skrittade och travade jag av!
 











Kom ihåg mig?