stöldisar??

¦ Gif's , Stallet , Surprise , Vardag
Sköldisar + stöld = stöldisar haha älskar min kreativitet.
 
Aja på förmiddan tog vi hand om djuren på skolan haha lekte mest med Leo eller Theo haha vet ej vem av dom (Leopargeckos). Sen åt jag, Linn och Linnea lunch på pizza så blev Linns mobil stulen... Alla fick typ damp.. Efter lunch så åkte vi till Trellehulla med alla djurelever åk 1 för att åka till vår sköldpaddsuppfödare. Ställde frågor och allt var väll kul. Haha omg skulle komma med två frågor var sp på bussen satt jag och Linn och brainstormade frågor och så jag bara "aa och sen ska jag nog osså fråga vilken art som är godast och bästa sätt att tilllaga dom på" med seriös ton och Linn typ stirrade ut mej haha dog av flabb sen för var ju bara ett skämt haha. 
 
Sen var det direkt till stallet från Trellehulla. Tog in Soppan och så, men asså åh vad hon var dryg?? Vid M's hus så var Columbine där så henne kan man ju absolut inte lämna så fick typ spel men hon vägrade gå framåt även fats jag använde spöt så stegrade hon och bockade bara.. Hoppade av och ledde henne till sista huset och satt upp igen och så var det nästa fight för där stod hästar i hagen bakom och en vattentank och lixom Soppan ville ikke gå... Höll på igen och så men efter många om och men så kom vi förbi... Red rundan i trav men alltså hon var typ ute i åkern hela tiden och fegade som fan... Red henne och skulle rida i paddocken men träffade på A med Izac så vi red ut tillsammans. Red slingan igen och sen galopprejsade vi haha askul för var så sjukt längesedan jag och Soppan gjorde det haha gick så satans fort. Spolade av henne och sen hade jag kvällen osså innan jag drog hem!
 











Kom ihåg mig?