tackless

¦ Stallet , Surprise , Vardag
I skolan idag så jobbade jag mest ifatt med alla ämnen. Hade även NP Eng muntliga med Ella som gick skiiitbra.
 
Efter skolan så hänkade Ella med hem och sen skulle vi till stallet. Hovis kom vid 5 så fick hon nya fossingar och efter det tränade vi löst i paddocken i nästen 1h. Var jättekul, Ella är ju lite mer insatt så övade på vad hon föreslåg. Bland annat personligt space haha som gick sådär haha Ella tyckte hon var duktig! Det jag blev mest förvånad över var att hon började GALOPPERA AV SIG SJÄLV när jag satt på utan något och dessutom styrde hon på hindret själv en gång och hoppade!! Kunde inte sluta tänka på det sen, sån motivation vill man alltid se. Ella red henne också lite tackless som gick bra.
Här kan vi då se att jag rider utan hjälm men vet ni vad??? JAG BRYR MEJ INTE ahaa kommer säkert få massa kommentarer om det nu haha


Josäfin Andersson    •  

åh vad roligt!! :D

Svar: hhihihi :DD
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?