Tappade armar och andra roligheter

¦ Surprise , Vardag
Idag så började vi med att ha idrott som var ganska kaos om vi ska vara ärliga. En i tvåan tappade sin arm (eller jag den gick ur led), det såg asäckligt ut haha och sen så var brännbollen riktigt rolig också! Spelade ettorna mot tvåorna och A tyckte vi fuskade asmycket så han började rita linjer vid konerna, medan spelet var igång och så sköt någon bollen åt hans håll men han struntade i den för att rita sin jävla linje så det var kaooos men vi skrattade ihjäl oss
 
Efter det åt jag på Café och sen hade jag fysik. Fick tillbaka våra prov och jag tyckte nog det gick bra ändå! Sedan byggde vi kuber och torn på projekt tiden innan vi stack hem!
 
Åkte till stallet med Clara och red Soppan i paddocken. Övade på lite cavaletti och slutade när det gick bra! Sedan åt vi på BK och snackade bilar och massa annat meeeen främst bilar hahah 
 
 











Kom ihåg mig?