today! today..?

¦ Vardag
Haha igår flöt dagen på, sen när jag skulle gå och lägga mig (vid tio) så BAM vilkat kraftiga smärtor jag fick i njurarna?? Mamma ringde sjukvårdsupplysningen som sa (efter en timme i kön...) att vi skulle avvakta under natten och om något hände skulle vi in direkt på akuten. Det avtog rätt så bra men när jag vaknade i morse var det tillbaka.
 
Stannade alltså hemma och ringde till vårdcentralen vid åtta. Kom dit vid tio, gjorde förundersökning och stickprov. Det visade dessvärre ingenting men läkaren skickade mig ändå akut till läkaren vid halv tolv igen p.g.a mina krafitga smärtor... Han klämmde lite på ryggen och sedan tog jag blodprov. Det visade inte heller något så han misstänker njursten. Tog njurprov och blev skickad till röntgen som typ kommer om två veckor eller nåt uhh. 
 
Intressant dag visst? 
 
 


Josäfin Andersson    •  

fy vad hemskt om det skulle visa sig vara njursten!! Hoppas verkligen att du slipper det :o

Svar: Läkarna säger olika till mig så är jätteförvirrad hah... Har fått penicillin så det har börjat bli bättre, tror jag slapp njurstenen denna gången :d
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?