Det känns bättre att gråta i en Porsche än att gråta i en Volkswagen

¦ Cute boys , Sharon , Surprise , Vardag
Efter igår tänker jag aldrig mer lägga TicTac på tungan. Väntade på bussen klockan 7 på morgonen och satte såklart en två tictac i halsen så en pappa i typ 30 års åldern med en barnvagn bredvid sig, fick banka mig tre gånger mellan skulderbladen och illröd i ansiktet tackade jag honom för att han räddade mitt liv. Alltså, dagen kunde inte börja värre. 
 
Onsdag gick långsamt men frammåt. Var i stallet på kvällen och fodrade samt red lite. Hon var pigg och stark som dagen innan.. 
 
Idag var det karaktärsdag och vi började teoretiskt, sedan skulle vi vara u djurrummen på eftermiddagen men de hade blivit missförstånd så det var redan fixat. Så istället skulle vi mata ormen. MEN det blev inte heller av för kylen vart sönder och maten vart försörd så vi fick sluta tidigare och jag har nog alldig varit mer glad över att få sticka tidigare än vad jag var idag. 
 
Stack tidigare till stallet men eftersom det regnade så red jag inte utan mockade bara. 
 
Lyssnade på Grimmy imorse igen, fick bita mig i kinderna för att inte skratta högt lol. Jag måste sett väldigt glad ut och läraren trodde nog jag uppskattade akvarisitkuppgiften väldigt mycket. Vilket är ganska positivt ändå.
 











Kom ihåg mig?