"Det måste vara stadsbor"

¦ Djur , Sharon , Stallet , Surprise
Till stallet åkte jag klockan halv fyra ungefär. Kom fram till stallet, fixade maten till alla hästarna och mockade Soppans box. Gjorde höpåsar och fyllde vatten sedan snackade jag lite med alla i stallet och busade med Balder. 
 
Vid typ fem tog jag in Soppan och fixade henne för ett lättare pass i paddocken. Det gick bra dock var hon pigg och ganska på, så blev en del galopparbete. Hon skötte sig bra hela passet, förutom när jag skulle göra halt för då ville hon inte stå still och så började hon hålla på... suck. I alla fall, slutade passet efter typ 45 min eller nåt och red hem igen. 
 
Gav henne hennes kraftfoder och satte in henne i boxen och sen började jag med hjälp av C ta in resten av hästarna. Kollade Shanti åt N då han vart halt och han var fortfarande varm i hoven stackaren så hon kör nog ut igen senare. Hängde upp lite täcken på tork i stallgången och sedan resten i sadelkammaren, tvättade krubborna och sedan gick jag och C ut för att kolla på stjärnorna en liten stund innan vi åkte hem!
 
Kom hem typ 8 och har ätit och nu ska jag och Gabbi först kolla Home och sedan 1D filmen!
 


E m i l y ♥    •  

OMG! Hur har du gjort din header?! O_O Och dina bilder <3 Vad fina "stickers". Hur har du gjort? :D Är det en app? Kram ♥ ^w^
/ Emily

Hanna Karlsson    •  

Kul att det gick bra!

johanna    •  

fina bilder!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Skönt att det gick bra :)










Kom ihåg mig?