du är en liten rörlig människa

¦ Djur , Gaby , Vardag , Åsikter
Beskrivning av my friends efter att ha bott ihop med mej i 4 dagar hehe.
 
Men.. DEN BORTTAPPADE BLOGGAREN ÄR NU HEMMA FRÅN BORÅS!!! 
 
För att inte göra inlägget gör jag en liten punktlista-ish:
 
Tråkigaste på resan: Savannstallet, Elefanthuset, att gå långt och i backar
Det roligaste på resan: Kvällarna i stugorna, bondgården, fånga getterna och avmaska dem
Sötaste djuren: killingarna, minigrisarna, getterna, katten
Mest intressanta: PC träning med Yoga, lära sig om biologiskt mångfald
 
Okej lite så, tråkig väder hela tiden, tidiga morgonar, laga mat själv, diska själv ah lite så, inte alltför roligt. Resan får 4 av 10 poäng av mig. 
 
Iaf har inte heller haft något internet så varit tomt för min del men det blir bättre nu när jag är hemma igen!











Kom ihåg mig?