fodervagnsrace

¦ Andra Hästar , Natur , Sharon , Vardag
Första dagen i skolan idag. STOR FET SUCK TILL DET ALLTSÅ.
 
Måndag är praktikdag, så praktik hade jag. Mockade och gjorde allmänt stalljobb. Hade fodervagns race annars hände det inget speciellt roligt utöver det vanliga. Dimma och duggregn var det också hela dagen så vädret var inte speciellt motiverande det heller.
 
Efter praktiken drog jag till stallet. Hade tänkt rida på stubben men bonden har börjat harva den, så bytte plan till att jag rider på ridbanan men visste inte hur man lyser upp den så vred om en timer och då gick hästarnas natt-slinga som sitter i stallet igång istället så sket i det också. Min sista plan var att rida ut men det ingick visst inte batterier till vår nya pannlampa och eftersom man inte ser en meter framför sig utan en lampa så blev det alltsså ingen ridning alls idag. Mockade ensdast samt gav Soppan lite godis i hagen. 
 
Något som inte alls hör till ämnet man jag bara känner at jag måste berätta är; 
 
Igår snackade mamma på skype med vår storasyster som har lägenhet i London och i New York. Så det i sig är ju coolt. Vad som visar sig vara ännu bätte är att hennes kille är del-ägare till ett par väldigt populära nattklubbar på båda dessa ställena och som om det inte kan bli bättre sa vår syrra senast igår att killarna från 1D brukar komma dit och festa. Sååååå min poäng i detta är ingen alls mer än att hon nu kan fixa ihp lite autografer till oss hihihihihi
 
BY THE WAY: Gabbi är i Borås denna veckan så bloggningen kommer tyvärr vara lite kass kan jag tro..











Kom ihåg mig?