Home sweet home I need the toilet

¦ Cute boys , Sharon , Vardag
Hejsan svejsan i stormvädret. Som vi har i skåne i alla fall. DET SNÖAR??? ASSÅ det HÄNder alldrig i MALmö peeeps.
 
Så idag jag har varit både produktiv och inte produktiv. Har gjort skolarbete och därmed bockat av min lista på "skolgrejjer jag MÅSTE FKN göra". Annars har jag spelat lite sims och läst massa FFs. Varit en del på instagram och kollat lite youtube klipp. 
 
Var precis ute med mina salts och köpte s-märken på hemköp i snökaoset. Annars har jag bara varit hemma hela dagen!
 
 


Hanna Karlsson    •  

Det är ju så kul med instagram. Jag är lite beroende...

Svar: ja..
Sharon Eden America Hajny

Linn Strömberg    •  

Spelade sims hos en vän idag, så jäkla roligt!

Svar: ja verkligen! :D
Sharon Eden America Hajny

Skogsraah ☾    •  

Alltså sims <3 Bästa som finns!

Svar: verkligen! :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?