LISTEN HERE PAL

¦ Sharon , Stallet , Surprise , Vardag

Oookay så idag är det tisdag och det var skola som vanligt idag. Första lektionen var inställd och detta kunde såklart inte ledningen informera om innan hälften av alla elever redan var på skolan. Så medan Linn sov lyssnade jag troget på min BBC Breakfast för att Nick är ♥♥♥ Sedan var det svenska och då jobbade vi vidare med eget arbete och då lyssnade jag vidare på Nicky och så satt jag där och skrattade för mig själv för att jag älskar honom lol. Dagens exempel är;

"this is what they need in the underground; ' when you get of the escalator PLEASE CARRY ON WALKING, ANd don't just stand there!!'"

och asså shit som jag håller med honom, FUCKING MOOOVE.

Lunchade på Subway, sedan var det engelska och samhällskunskap som gick fort.

Skyndade mig hem och bytte om till stallkläder, skyndade mig till bussen. I stallet fixade jag boxen och sedan tog jag in hästen. A visade mig hur man tänder på ridbanan så nu vet jag det. C visade mig hur en timer funkar så nu vet jag det också. Man lär sig mycket i stall alltså haha.

I alla fall. Soppan utrustades i reflexer så det lös om henne på mil, sedan red jag ett pass på banan. Hon var djävulskt stark idag, nästan så man kunde se ett par hor växa fram i pannan på henne varje gång hon drog iväg. Bortsett från att hon var stark gick ridpasset bra och jag avslutade när jag var nöjd!












Kom ihåg mig?