nothing's fine I'm torn

¦ Cute boys , Sharon , Stallet , Vardag
Uhh, vet ej när jag bloggade senast men tro det eller fucking ej något SJUKT hände mig igår. 
 
Såhär var det. Som alla vet (eller som 1d freaks vet) så skulle killarna vara på BBR1Breakfast idag, eller ja de skulle intervjuas idag och då kunde man ställa frågor under en Twitter # och då gjorde jag det för liksom varför inte. Nick skulle sedan välja 10 frågor och så skulle fansen få skypa med killarna och ställa sin fråga live till dem idag då, så jag var ju liksom tvungen att ge det en chans.
 
I alla fall. Jag kom hem från skolan klockan 1 för jag mådde dåligt, gick och la mig dir och sedan vaknade jag när mamma kom hem vid 5. Kollade mina notifiactioner på Twitter och GISSA FUCKING VAD?? 
 
Den officiella Radio 1 Breackfast accounten följde mig på Twitter och fucking skrev till mig på DM att min fråga var på deras lista och att jag skulle hålla koll på mina meddelande. Dock gick det tyvärr inte längre än så för i slutändan blev det inte jag en utav de 10st pers men utav 200 000 tweets blev jag i alla fall med på en lista. Och som en bonus så följer min favorit radio host mig på twitter så helt dumt är det inte. Hade nog ändå inte fått fram ett ljud om jag skulle skypat med dem. Så win win I guess.
Idag då. Hemma och dålig. Lyssnat på radio nästan hela dagen då, twittrat en hel massa och varit hos hästen. 
 
Red en snabbis barbacka och hon gick såååå bra så det finns inte. Allting var bara perfekt. Killarnas musik på radion i lurarna, en häst som var lätt i handen och soligt väder. Gött. 
 
Sen vart det ju Live lounge precis, killarna var där och sjöng så vart ju ganska obvious att vi kollade. Det var bra, förutom att stackars Haz hade tappat rösten och vart lite halvkrasslig när han sjöng.. men det var såklart bra ändå. Dem sjöng ju Torn och jag svär man kunde bada i mina tårar. 











Kom ihåg mig?