this whole getting dark at 5pm thing is really fuvking with my productivity

¦ Djur , Natur , Sharon , Vardag
Hello salts, I'm back.
 
Så då var min Borås camp vecka över. Kom hem igår, vände lite halvt på min dag så gick och la mig lite senare då jag inte var trött. Vad jag vill säga är att jag tänkte blogga igår men hade annat att göra, typ packa upp, duscha, tvätta skor, kolla one direction interviuer.. lite sånt ni vet.
 
Annars så tycket hela min grupp att det var jätteroligt. Djurvårdare är lätt något jag hade velat göra, så det är nog min backup plan om jag inte blir veterinär. Veterinär på zoo kanske? En kombination av båda låter perfekt ju.. 
 
Har fått klappa elefanter, zebror och annat coolt. Bufflarna var söta och lika så tigrarna och alla andra djur där. Mycket fin djurpark var det också, stor och rymlig, trevlig djurhållning och personalen var rolig. Fick lära oss om P.C och F.C träning som var intressant. In fact så var typ allt intressant så byee
 
Det regnade dock. Surt men så är det ibland. Resan fram och tillbaka var dock bäst. Sov typ tre timmar så det vart skönt. 

Idag hade vi sex ed i skolan och det var varken roligt eller tråkigt så ja man fick stå ut. Jag vet redan det jag behöver veta, tack. Efter skolan åkte jag till havre moppen, mockade dock endast och gav henne morötter i hagen. Pussade lots på henne och hon var söt och allmänt social. 
 
Stack hem halv sex och kom hem för typ en timme sedan. Har hunnit äta och kolla tumblr, sen ska vi på bio och se Hungergames! 
 
Juste! Grattis till killarna som har fått Made in the A.M till årets bäst säljande album! Stolt.
 
 











Kom ihåg mig?