you're the one I want at the end of the day

¦ Cute boys , Gif's , Photoshop , Sharon , Stallet , Tumblr , Vardag
Dålig bloggning, I knooooowww
 
Men, igår var det prakitk som vanligt och jag var trött när jag kom hem så orkade ej blogga. Hände ändå inget speciellt där så ja.. 
 
Dock händer det ganska mycket kring killarna för tillfället. Det närmar sig realease date, och de ska promota / promotar redan albumet på alla olika ställen så det gäller att ha koll på tider, kanaler, tidskillnader och datum..
 
Idag. Var hemma då jag mådde dålgt. Har drukcig tre koppar te, kollat ph och sovit. Var i stallet och mockade sen red jag typ en halvtimme så blev inget vidare seriöst. Det var dessutom en pool på ridbanan så det var inget kul att bli helt blöt där heller. 
 
Kom hem, har repeatat senaste 1D realeasen som är GUDDOMLIG. Absolut nya favoritlåten som är killarnas. HÄR kan ni köpa den, eller ja beställa albumet om det skulle vara av intresse. Om inte det kan ni i alla fall lyssna på den HÄR!
 
Har lekt lite i photoshop såhär på kvällen. Enjoy!
 











Kom ihåg mig?