do you ever see a person you used to be friends with and you’re like “glad i got the fuck outta that one”

¦ Sharon , Surprise , Vardag
 Måndag. Lov. Vintertid. Fint väder.

Bra dag helt enkelt. Vaknade vid halv åtta tror jag, kollade alla sociala medier och sedan åkte jag och mamma till hennes jobb för att fixa lite stuff.

Efter det kom vi hem igen och jag cyklade in till Triangeln för att fixa busskort. Snabbt och smidigt gick det så hade lite tid över till arr åka till en station längre bort
innan bussen gick, så ställde cykeln där och så blev det lättare när jag åkte hem.

I stallet tog jag in Soppan och sadlade western. Red en kort runda och hon var taggad men lyssnade ändå fint på halter och halvhalter. Kom tillbaka till stallet och mockade 
hagen samt fyllde vatten och gjorde kvällshö innan jag stack till bussen.

Kom hem precis och har duschat och nu ska jag fixa med Cards Against Direction, sedan ska jag nog läsa lite mer på min favorit FF och kolla SPN.

Btw så var det MTV EMA igår, killarna vann 1 av 2 så grattis till dem. De skulle egentligen vunnit båda men röstningen var riggad (är inte helt hundra på det dock, alla säger
olika men det kan stämma) så blev såklart lite småsur över det.. MEN DET ÄR INTE HELA VÄRLDEN ELLER HUR?

 











Kom ihåg mig?