Finally Friday

¦ Sharon , Surprise , Vardag
Trolololo 
Känner att jag måste nämna att jag hadde en sån fucked up dröm s jag blir rädd för mig själv. 
 
Annars, drog mig till skolan. Käkade först thai innan [såklart] och sedan hade vi engelska. Gick bra, engkelt ock så. Måste dock fixa en grej nu lite snabbt då jag var sjuk i tisdags och rummet låser sig vid midnatt och då får jag inte iväg uppgiften.. 
 
Efter skolan tog jag mig ut till stallet och var där runt halv fyra. Hade bestämmt mig för att tömköra för att öva på det lite och för att jag ville hem tidigt så då passade det bra. Fixade ponnyn i Eskdron outfiten och hennes nya ländtäcke, sedan pallrade vi oss ner till ridbanan. 
 
Det gick otroligt bra för att vara andra gången vi tar oss ann tömkörning, och jag blev faktiskt riktigt förvånad. Behövde inte ens ha pisken för att få igång henne utan hon lyssnade superfint på röstkommandonna jag gav henne. Hon hade lite krut i baken idag, så det var väl därför jag inte behöve spöet, så hon trampaade på fint i traven och i galoppen. Blev mest skritt på volter och sperpentinbågar för att få henne lös, och sedan var det trav på långa tömmar där hon sökte sig ner jättefint. Avslutade när det kändes bra för båda! 
 
Snackade med C och A, så fick en fodertunna av A till vårt nya foder som C hämtar hem till oss så ska vi hoppas på att ponnyn bygger muskler och håller hullet under vintern. Har ju bättre grovfoder i år än vad vi hade förra vintern så det borde också vara en fördel. Som det ser ut nu kommer hon i fortsättningen får Krafft Groov 60, Fibergi Muscle Up, Krafft Mineraler, B-vitamin och Betfor. Plus grovfoder såklart! 
 
Den 19 kommer även kiropraktor ut till henne så får vi hoppas på att allt går som det ska. 
 
Imorgon ska vi båda med till Ester och Jessie så då bjuder jag nog på några bilder! 
 











Kom ihåg mig?