i'm holding on to everyone good

¦ Cute boys , Djur , Outfits , Sharon , Surprise , Vardag
Kort summering av dessa tre senaste dagarna som jag inte bloggat. Börjar med att säga att jag inte bloggade i tisdags för att jag inte hade något vettigt att blogga om, plus pluggade till prov. I onsdags (igår) kom jag hem vid 9 från stallet efter att ha fixat med foderleveransen samt varit ute en sväng i stormen med ponnyn. Idag kännde jag att jag måste blogga så här får ni dagen i ett par meningar.
 
Skolan. Karaktärsdag. Djurrum och komunikation. Sålde lite produkter till läraren och fick väldigt bra omdömme där, nej jag slickar inte r*v som alla mina kompisar tycker, jag satsar bara på bra betyg och det funkar för en gångs skull lol. Lunch käkade jag och K på subway sedan var vi i djurrummen. Gick bra, inga konstigheter där. 
 
Åkte inte till stallet pga lathet/ trötthet/regn/vind/ livet. Gabbi ska dit imorgon. Ska försöka köpa lite täcken denna månaden, hovis ska komma ut i slutet av månaden och sedan ska foder betalas. Kiroparktor kommer också så ja.. Soppan tuggar sedlar helt enkelt. 
 
Har kollat vines, städat, lyssnat på musik, kollat PH samt börjat på SPN men det fuckade ur så får kolla imorgon istället. 
 
/H.S/Surprise/OOTD/
/TYs/Instagram/Lilo fight club/
 











Kom ihåg mig?