klättring ish

¦ Gaby , Stallet , Surprise , Vardag
Har ju inte bloggat sådär mega fantastiskt faktiskt...
 
Iaf idag var superkul! Zumba på morgonen och MKK på eftermiddagen!. Klättrade upp på en svårae vägg två gånger utan att jag blev upp dragen något, en gång på en lätt utan att jag blev uppdragen och en gång på en snevägg fast där drog L upp mig typ hela tiden hehe han va snäll typ bara höll lite med en hand sen så drog han upp hela tiden heeh. Aja kul var det!
 
Till stallet för jag vid 3. Plockade in Soppan och började frisera man, svans, öronhår, hovskägg och kronränder innan jag satte igång klippmaskinen. Blev hyffsat nöjd med min täckesklippning på henne, lite kvar vid nacken och fick efter många om och men från Soppans sida även magen vid juvret och där klippt. Alla i stallet tyckte hon iaf så fin ut! Sen red jag och A ut en ny runda för min del. Soppan va ju taggad som attans så blev ju en del snabba galopper mer eller mindre frivilligt från hennes sida. Regnade hela rundan men var endå mysigt på något sätt. I stallet fick de mat och täcken på sen ut i hagen och mummsa på hö!
 
Åkte sedan hem med A!











Kom ihåg mig?