Krossade talrikar och annat gött.

¦ Sharon , Stallet , Tumblr , Vardag
Igår: Studiedag så passade på att dra med Clara till stallet för att fota innan Soppan hade kiropraktor. Det gick väl som det brukar på våra fotograferingar om jag ska vara ärlig. Soppan blev rädd för mig och Clara när vi gick uppe bland träd så hon huttade av Gabby som satt på och sprang hem i full galopp. Men vi hämtade henne och fortsatte sen hahah. Bilderna blev jättefina som vanligt när Clara fotar! Annars så gick det bra med kiropratorn också, hon var snäll största delen av tiden, så knäckte han henne och allt det där. Återbesök om en månad samt att vi ska ha ut hästtandläkare till henne också innom kort tid.
 
Idag; Var jag astrött i skolan. Man är lite sådär måndagstrött på tisdagarna av nån anledning.. Asså alla i vårt squad är det hahah. Annars hade vi svenska, fick tillbaka proven och det kunde gått bättre än vad det gick så satsar på att förbättra mig till nästa tillfälle. Biologin gick bra, ligger på A nivå så det är gött. Lunch käkade vi på Thai och jag råkade tappa en talrik så den gick i bitar så dit ska vi aldrig mer igen. Mina fränds sa dock att jag inte alls blev röd i ansiktet och tro det eller ej, jag tyckte faktiskt inte det var sååå pinsamt. Förutom att alla stirrade på mig. Och att mina kompisar dog av skratt. Efter det hade vi engelska arbete på valfri plats och gjorde först det vi skulle sen gosade vi ner oss i soffan och kollade PH. Sist men inte minst var det samhälle som också gick bra. Fick mycket gjort där!
 
Håller på att dra ner bilderna från igår så kommer en del bildinlägg när jag har redigerat dem!











Kom ihåg mig?