Nya bejbs

¦ Sharon , Shopping , Surprise , Vardag
Var inne hos vår operatör idag och GUESS WHAT??? Vi fick med oss iPhone 6s Plus!! WOHOOOOOO Den är asnajsig, älskar den!
 
Annars så har jag varit i stallet. Soppan sover inne med en till häst idag, mest för att hålla sällskap men också för att det ska bli runt 5 grader i natt. Kom till stallet i alla fall, tog in Soppan och bestämde mig för att rida barbacka. Så så blev det. Efter det korta ridpasset som bestod av ått-volter och serpentinbågar i skritt och trav, skrittade jag ut en runda. Kom tillbaka och släppte ut ponnyn igen och fixade då med hö:et och vattnet i boxen. Innan jag gick till bussen igen så mockade jag en lärra i hagen! 
 
Kom hem och så var pappa här så har inte hunnit blogga fram tills nu!
 


Ida - foto & häst    •  

Åh så underbart med 6S <3333333 Har den rosa hiihih, fast inte Plus, får inte plats i ridbyxorna hahaah, nej men den är lite för stor för mig ;) Hoppas du valde rosa asså!!!!

Svar: ja, gabbi valde rosa jag valde svart!! underbara!!! <3<<3<3<3<3<33<
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?