tömköra

¦ Gaby , Stallet , Surprise , Vardag
Efter att ha varit på Empan så stack jag till stallet.
 
Fixade Soppan för ett tömmkörningspass i paddocken. Har ju aldrig tömmkört innan så skulle bli kul att testa. Soppan var iaf superduktig och det gick jättebra. Hon sökte sig lång och låg i både skritt och trav och en del av galoppen. Lite svårt att hålla i galoppen men hon fattade sen att hon var tvungen att anpassa sig lite efter mig. I ena varvet så började hon dessutom galoppera av sig själv och höll igång på typ 3 voltvarv haha och det gjorde mig glad!
 
Sen så satte jag på henne täckena (nu går hon med fleece + regntäcke) och sen huttade jag ut henne i hagen. Eftersom jag hade kvällen så fyllde jag upp vattnet i hagarna och fixade maten och mockade Soppans box då de stod inne går natt. Blev körd av N till bussen!
 
Har ätit och kollat Fear TWD och ska egentligen kolla Bron men är så fasligt trött så får nog kolla den imorgon på play...











Kom ihåg mig?