annorlunda

¦ Andra Hästar , Gaby , Shopping , Stallet , Surprise , Vardag
Okej så skolan idag var alla flumiga, fast de var kul och störde inte direkt så känner att lite skoj bland de annars tråkiga skadar väll inte. Dessutom ligger jag nog framför typ alla många kurser och fattar endå det vi går igenom.
 
Efter skolan följde Ella med till jägers. Skulle inhandla följande:
 
- Whiteboardtavla + penna och sudd
- Vattenhink
- Mathink
- Vattenhinkshållare
- Reflexstrykkappor
- Förvaring
 
Allt blev köpt och i stallet borrade vi och spikade som snickare tills jag blev nöjd. Fint och fräscht inför installning snart! Sen hade vi inte mycket tid kvar men behövde inte mocka hagen då A redan gjort det och hade inte heller fodring. Ella fixade Soppan så kom A in med Izac och frågade om vi ville låna han haha och varför inte, så vi red ut, jag på Izac och Ella på Soppan på bortre slingan tå rundor. Väldigt spännande med ny häst! Plockade lite svamp på vägen osså haha svårt att rida med slemmiga svampar ska jag säga.
 
Hade lite brottom hem men G körde oss till bussen och även hon han flika in att vi gärna får låna hennes isis om vi vill haha, bara att säga till! Trevligare stall kan man nog inte hitta ska jag säga. 











Kom ihåg mig?