don't spit your dummy out :)

¦ Sharon , Stallet , Surprise , Vardag
 Är otroligt trött, men tvingar mig själv att lägga upp ett inlägg! 
 
Var i skolan trots att jag inte mådde sådär superbra. Fick en guldsjärna idag igen, och provet jag skrev gick bra och sen var jag jätteduktig och A-elevig och kopierade ut massa CV:n som jag ska lämna imorgon till olika butiker. Annars åt jag Thai idag, gott som vanligt. Kom hem drygt en timme tidiagre men åkte ändå till stallet vid 4 då jag hade kvällsfodringen. 
 
Kom till stallet, fixade käket och sedan hade leveransen av spån och strö kommit så jag och C och A hjälptes åt att fixa. Sedan stack A iväg på träning och jag fixade Soppans pall och när jag var klar med det tog jag ut all utrustning. Tog in hästen, fixade och red sedan lite dressyr i paddocken. Övade på galopp ombyten och det gick okej, slutade när det gick som bäst så skrittade av i solnedgången sedan. 
 
Kom tillbaka till stallet, fixade återigen hästen och sedan plockade jag in allting i sadelkammaren. Fixade maten och serverade den till alla glada hästar ute i hagen och under tiden fyllde jag vatten till dem samt mockade paddocken. När jag vart klar med det fixade jag och C det lilla som var kvar, A kom tillbaka så hann fodra Izac också, satte in hö till de hästar som skulle ha sedan buase jag med Balder och tillslut körde vi hem! 
 
Kom hem strax innan nio och har ätit. Ska alldeles strax duscha sedan får jag se om jag orkar göra något annat, annars så ska jag sova. Är ju ledig imorgon så det är nice.
 











Kom ihåg mig?