but now we're stressed out

¦ Sharon , Stallet , Surprise
Skoldagen orkar jag inte ta idag, mer än at vi hade så långa hålor så att jag hann kolla två episoder av Teen Wolf vilket passade bra, så nu kan jag checka av den från listan. Har bestämmt mig för att fixa ihop mitt skit och kolla senaste säsongen av TVD och TO, samt typ alla av PLL:s senaste också, så att jag kan FÖLJA SERIERNA ordentligt igen..
 
Annars hade jag kvällen i stallet idag så när jag kom dit fixade jag maten till alla sedan tog jag in Soppan som var lite trött. Hade bestämmt mig för att hoppa så satte upp två rätuppstående hinder. Ett på långsidan och ett på diagonalen, som jag sedan hoppade i lite olika mönster. Då Soppan har varit lite vresig i hoppningen satsade jag inte på några utmanande höjder utan hade maxade hinder på 80cm och ville egentligen bara att hon skulle lägga avstånden bättre och inte tramsa sig med massa vägringar och så. Red fram henne mot hindrena med lite fart, samt kontrollerade sprången efter mina beräkningar och vi kom endast fel en gång under passet, annars hoppade hon allt som en klocka! Jättenöjd är jag idag!
 


Ida - foto & häst    •  

Åh så himla underbar bild! äääälskar redigeringen på den :'D Och såg att du hade tatuerat dig, sååå himla fint!! Längtar tills jag ska göra det!! :'))

Hanna    •  

Vilken härlig bild!

Svar: Tack!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?