guldstjärna i kanten

¦ Gaby , Natur , Vardag
Okej så idag började vi inte förrens hlav ett men bestämde med två kompisar från klassen att ses vid wraps och käka först innan vi stack till skolan.
 
Fick tillbaka våra diagnoser och var preeeccciiiis på gränsen till att hon skulle snacka om man skulle klara kursen men sen sa jag till henne att jag hade slarvat på två frågor och hon trodde dessutom inte jag skulle kugga kursen då jag fick A förra terminen haha. Annars fick vi nya böcker som ska läsas och lite fronter sen slutade vi lite tidigare men eftersom vi är stjärnbarn så skulle jag och Sharon + två till stjärnbarn i klassen stanna över och städa fiskarna på våning 1 och 3. Så det tog ca 1h allt ihopa men läraren i kursen är svår så det är ju aldrig fel att göra lite extra jobb heheh.
 
Stack hem och köpte lite mat som vi ska ha på grillkvällen idag i stallet! Ska dit snart och har med kameran så ska först rida lite!


Dixi Wonderland    •  

Vilken fantastiskt underbar header du har :D

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?