illamående

¦ Cute boys , Gif's , Sharon , Vardag
Tjena. Tänkte uppdatera er lite om dagsläget.
 
I söndags var vi som sagt på hylliebadet. Det var kul, lite kallt i vattnet på äventyr men ruchikanorna var roliga, samt 80cm poolen som skiftade ljus och var varm. Efter några timmar i vattenet såg vi ut som russing och bestämde oss för att äta på Jensens Bøfhus på Emporia. Kom hem vid åtta ungefär.

Igår [måndag] var det skolfotografering på morgonen, eller ja hela dagen egentligen, men vår klass började med porträtt och så dir på morgonen. Mådde redan illa på morgonen, eller ja i helgen också för den delen, men pallrade mig ändå till skolan för bildernas skull. Stack dock efter klassfotot så kom väl hem vid nio igen. Sov, och ja måde bara allmänt bajs.

Idag var det nästan bara värre, mådde r*v. Har ätit lika mycket som en död person, sovit nässtintill lika mycket som en och bara varit ällmänt gräslig. För tillfället tvingar jag i mig mat, annars har jag inget att göra. Har väl inte motivationen till att göra något heller för den delen så det gör väl inget. 

 











Kom ihåg mig?