klumpig lvl. 100

¦ Gaby , Vardag
Okej så igår haha skulle jag diska och det slutade med akuten.
 
Så där stod jag och diska så höll grejen med kvnivar och gafflar att åka ner i diskhon så skulle jag rädda den haha men så stack en kniv in i mitt finger och så lyckade hacket bli så djupt så senan syntes haha så japp Sharon hänkade till akuten haha och träffade typ 5 sköterskor innan läkaren som skulle sy kom. Det var ju ett extremt klumpigt ställe osså så det tog typ tid innan hon kom på hur hon skulle ha min hand haha och sen fick hon göra om varje stygn en gång haha för allt misslyckade haha och japp, hon sa att de var ett av de svåraste ställena på länge on behövt sy haha. Kom hem vid halv elva typ (var där sedan 8).
Blurrade såret ifall vissa inte gillar det haha de va ganska vidrigt haha











Kom ihåg mig?