Nytt och fräsht

¦ Cute boys , Gif's , Photoshop , Redigering , Sharon
Hejsan alla! 
 
Mitt bloggande hade kunnat vara bättre I know, meeen jag har ju kommit upp med en del nytt som har slowat ner mig i bloggandets front och skolan har ju dragit igång, sen har jag en ponny och ett socialt liv (som många faktiskt inte tror om mig) DÄRFÖR har jag inte bloggat fanastiskt!
 
Annars tänkte jag börja med lite information kring designen;
Jag har nu byggt och byggt CSS och HTML koder i Dreamweawer i drygt en vecka, lite mer. Jag har kladdat och klippt i Photoshop i två tre dagar och jag har testat och testat på webben. Desigen är responsiv, vilket betyder att den anpassar sig efter skärmen. Det funkar vitt jag vet på alla typer av plattor, mobiler och datorer det ÄNDA jag har upptäckt och vet inte ser riktigt bra ut är följande:
 
mobil, iPad och iPad mini är headern liten och täcker inte från kant till kant, detta rättas enklast till av annvändaren genom att läsa liggandes (man lägger mobilden/plattan liggandes) och då BORDE den hoppa tillbaka. Detta gäller INTE iPhone vad jag vet, MEN ni läser ändå inte headern, så kort och gott, jag vet om problemet och ska se om jag kan fixa till det annars tycker jag inte det är världens grej! 
 
En annan sak som rör desigen, mitt content är större denna gången (1000px) och därför ser tidigare bilder ganska fula ut, då de ändast är 800px respektive 2x400px. Detta orkar jag inte rätta till för då måste jag centrera inläggen utan det får se lite fult ut till vi har bloggat på med nya inlägg helt enkelt. Vi har även infinite scroll (man kan scrolla i oändlgihet) vilket gör att det kan ta lite tid innan de gamla bilderna rullar ner, men det beror såklart på hur långt Ni väljer att scrolla!
 
Menyn har ni inte heller längre i sidan, utan all information hittar ni i den liggandes nenyn som följer med när ni scrollar!
 
EDIT; För er som undar, kodderna är grunade på blogg.se's Whimsical!
 
Annars hoppas jag att desigen funkar för alla och gör den inte det ELLER om ni har några frågor/anmärkningar kan ni kommentera på något inlägg! Det ska fungera för alla!
 
 











Kom ihåg mig?