lista no. 3

¦ Djur , Listor , Natur , Sharon , Surprise

1. Hur gammal är du?

- 18

2. Hur gammal känner du dig?

- för gammal

3. Vad har du gjort i dag?

- kollat serier, hämtat pengar, suttit vid datorn

4. Vilken film såg du senast?

 - Pan

5. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?

 - sommar för värmens skull. Annars tycker jag alla har något fint om sig

6. Är du besatt av någonting?

 - one direction?? gigi hadid?? Kendall??

7. Beskriv platsen du befinner dig på just nu?

- varmt, hemtrevligt, småljud i bakgrunden

8. Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig?

- när jag tuggar tuggumi tuggar jag alltid två, en på varje sida av munnen. Jag har aldrig sett Pitch Perfect, och jag älskar att sova med blött hår

9. När vaknade du i dag?

 - 9-ish

10. Vilken är din favorithögtid?

julen 

11. Om du fick beskriva en perfekt morgon, hur skulle den då vara? 

- inget larm, varmt, louis bredvid mig, ljudet av vågor

12. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu?

- saint. barthélemy

13. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till?

- borås. Sorry alla boråsare, ingen fin stad

14. Vad lyssnar du på just nu?

- Truslow - ADHD

15. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?

-vitlök, mackor, ost, skinka, tomat

16. Snarkar du?

- om jag är täppt i näsan

17. Vilka yrken har du provat på?

 - ehm, testpilot för netflix intalar jag mig själv att jag är

18. Hur går du helst klädd?

- tomboy-igt

19. Vilket är ditt favoritgodis?

- eminems (M&Ms)

20. Hur många gånger har du flyttat? 

- 2 tror jag

 











Kom ihåg mig?