Lista nr 102

¦ Cute boys , Listor , Sharon
 
Din favoritkaraktär ur en serie?
- Davina från The Originals
 
Vilket språk skulle du vilja lära dig?

- Afrikaans

 

Var har du praktiserat?
- Flera olika ställen, bl.a Borås Djurpark

 

Vad tycker du om din blogg? 
- Emmelanåt lite i coma, annars är den väldgit mycket "jag"

 

Vilket är ditt lyckonummer?
- vet inte om jag har något? är inte så tursam haha

 

Ett ord som du aldrig lyckas stava rätt?
- Hands down till Clara som lärde mig stava 'precis', annars är jag och ordet abonnemang fiender ibland

 

Ett jobb du aldrig kommer kunna ha?

- Undersköterska. Har sommarjobbat innom äldrevården och det var inget för mig!

 

Hur gammal är du om 5 år?

-23 

 

Föredrar du att ringa eller skicka sms?

- beror på situationen, men sms oftast

 

Är du för ung för att äga vinylskivor?

- MAN KAN INTE VARA FÖR UNG FÖR NÅGOT SÅ FINT SOM VINYLER












Kom ihåg mig?