tillbaka från irland vol. 2

¦ Andra Hästar , Gaby , Vardag
Hemma <3<3<3
 
Har varit på Keatingstown House Stud där de tävlar och föder upp racehorses och showjumpers på grand prix nivå. Jobbt häcken av mig varje dag typ men lärt mig mer än någonsin. Turistat i stan Kilkenny och varit engelskalärare, ridit hästarna och varit groom på tävlingarna.
/// KEATINGSTOWN CAVALINO /// STALLET /// KEATINGSTOWN CORDATA /// STALLET UTIFRÅN///
 
Ja, hunnit spy en gång osså, antagligen för att jag åt något kasst men det är fortfarande ett mysterium. Katterna på gården aka 2 har varit mina babes för den stora sov alltid hos mej även fast den inte fick haha och den lilla tog jämnt min mat från tallriken. Hästarna har varit underbara, mest fastnade jag för Keatingstown Fellow Castlefield aka Billy för han va gud.
/// CWD SADELN JAG BLEV KÄR I /// KEATINGSTOWN CAVALINO /// KEATINGSTOWN CORDATA /// KEATINGSTOWN SACORADA ///
 
Huset var en herrgård med mark så jag vet ej vad. Kilkenny var en så himla fin stad och blev ditskjutsad 3 gånger och besökte slottet och katdralen samt loite shoppingställen. Hundarna var mina fiender bc de var gårdshundar så de skällde och var i vägen hela tiden. Och att fånga in huskyn och Bella på kvällen var ett äventyr i sig.
/// VOVVARNA /// HUSET FRÅN STOHAGARNA /// KILKENNY CASTLE /// FULLPACKAD LORRY INNAN TÄVLING ///
 
Ja sen var vi på gurteen med skolan och alla samlade och besöke lite random ställen. Typ en ekologisk ostfarm med magisk god ost, en vattenbuffalofarm som gjorde mozarella ost, ett rescuecenter för åsnor, annaharvey farm, irish national stud och kildare village.
/// KILDARE VILLAGE /// IRISH NATIONAL STUD /// DONKEY SANCTUARY /// JAPANESE GARDEN /// EFTERRÄTT /// OST ///


Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh så många härliga bilder!










Kom ihåg mig?