Lista no. 6

¦ Listor , Sharon , Surprise
 
 ..bästa modebloggen?
Följer inga modebloggar direkt så tyvärr kan jag inte nominera någon här...
..bästa fotobloggen?
Elin är grym på all typ av fotografering och jag ÄLSKAR hennes blogg 
..bästa hästbloggen?
Följer främst hästbloggar och tycker nog mest om att följa Josäfin och Amigo
..bästa mat/bakbloggen?
Ingen aning här heller... mat är inte heller något som intresserar mig så värst tyvärr..
 
..bloggen med finast bilder?
De flesta bloggar jag följer lägger upp jättefina bilder men jag väljer nog DENNA!
..bloggen med mest välskrivna inlägg?
Oj, också svårt.. Antagligen Molly!
..bloggen med mest humor?
Enkelt, Josäfin... igen...
 
..bloggvärldens inspirationskälla? 
Alla bloggar jag läser ger mig inspiration på ett eller annat vis.. Men Angelica har ett liv jag strävar efter så det är väl åtminstånde en stor motivation. Resor är livet!
 
 
..två superhäliga bloggare som också borde göra denna lista?
Personerna som bloggar HÄR & HÄR
 


Ida - foto & häst    •  

Tusen tack finaste Sharon!!! :* ♥♥ Blir så glad!! Och måste ju komma tillbaka riktigt nu pga måste ju göra denna lista ;)
Superfina och härliga bilder oxå!! :')










Kom ihåg mig?