Uppadatering på livet

¦ Sharon , Stallet , Vardag
 
Hiya huns!!!
 
Ni vet de dagarna när man gått non-stop i typ en vecka så kommer man hem efter ytterligare över-stressig dag på jobb så tänker man "fan asså jag ska sova" och sen så får man sms från posten att "ens paket finns att hämta på andra sidan stan" så har man längtat så länge att man cyklar i pissregn som inte har gått över på en månad igenom hela jävla Malmö sen kommer man fram så bara halkar man runt i hela affären och sen när man väl kommer hem igen och ska göra mackor fr man är på gränsen till svält så är brödet gamalt så man ba "jaha snabbnudlar som jag bara har ätit 230kg av redan" och sen vill man bara skratta tills man gråter?? Japp, så är min dag idag *insert ironic happy face here*
 
Jaja, på tal om annat. Var hos Soppan igår (Surprise, Surprise, pun very much intended)för att kolla till henne lite sådär bara. Skojja vilket skämt, drömde att hon dog och det var därför jag ville dubbelchacka så hon faktiskt levde. Blev lite chockad när hon INTE stod med mulen i backen när jag kom och dessutom längst intill grinden! Blev överlycklig hahaahah. Skrittade ut en runda lite snabbt och hon var snäll! Hade med mig Gopro:n så tog lite bilder med den, dessvärre glömde jag selen så kunde inte rida med den... 
 
Hon har fått några små bucklor på undersidan av ganashen (vi tror det är lymfor eller spotkörtlarna som svullnat nu när betet nästan tagit stopp) men Gaby är i stallet idag och fodrar alla hästar så hon ringer försäkringsbolagets telefon veterinär och kollar lite vad det tror det kan vara. Tempade henne igår och hon har ingen feber och beter sig varken konstig eller känns annorlunda i ridningen men vi får se!
 
Nu, eller ja när jag har ätit upp mina nudlar ska jag packa upp vårt nya objektiv och så ska jag sätta upp mina nya polaroid bilder på väggen! Sen ska jag kolla film, ha det gött mina vänner!
 


ajlimullersandvik.blogg.se    •  

du menar MIN klänning ;) För det är ju jag på bilderna, haha.

Svar: ditt hår såg inte lika dant ut D: blev jätteförrvirrad och lästa bara igenom snabbt hahah sorry....
Sharon Eden America Hajny

Alice Lindström    •  

Roligt med ett nytt objektiv!

Svar: Ja alltid :D
Sharon Eden America Hajny

Alice    •  

Hahah åh nej, kan verkligen relatera till snabbnudlarkänslan ;)










Kom ihåg mig?