Tiden räcker inte till

¦ Cute boys , Kreativt , Sharon , Surprise , Vardag
/ /  O V E R - S I Z E D  H O O D I E  / /  H U N  / /  H E R A  / /  L O V E L Y  / /
Hiiyyaa
 
Vad händer med tiden egentligen? Den bara rinner iväg och jag vet ine vad jag ska göra först. Lovet kommer snart och det känns som om allt bara staplas på en hög för att sedan sorteras ut nästa vecka - när man är ledig. 
 
I måndags hände inget speciellt i skolan, hemma däremot så fick både jag och Gabby något ryck så vi möblerade om våra rum. Lite småsaker ska fixas under lovet [surprise, surprise] och annars gjordes det inget mer. 
 
Igår, Tisdag var det väldigt stressigt kändes det som i alla fall. Jag tror de flesta vet att vi ska resa iväg till Irland under ca 20 dagar i April, och då ska vi bo hos olika familjer och hjälpa till där med vad som finns på gården, det är alltså en kurs vi läser i skolan som täcker detta. Igår hade vi internationell dag i skolan där folk som håller i Irlands-resan från Irland besökte oss och pratade med oss om lite allt möjligt som är bra att veta. Detta höll på till tre ungefär och därefter stack jag till stallet för att fixa till Soppan och Maní. Skyndade mig och en timme senare var jag påväg tillbaka till skolan igen då vi hade möte med föräldrarna och de från Irland, samt lite lärare från vår skola som ska med och som håller i det från vår sida. 
 
Höjdpunkten var ju när vi fick reda på våra familjer som vi ska bo hos. Jag hamnade hos en som heter Sharon [ ha ha ] och hennes man. Hon driver ett rescue center för vanvårdade hästar på Irland och där ska jag vara med henne tre dagar i veckan och sedan resterande dagar ska jag hjälpa henne med hennes privata hästar. Eftersom detta är en organisation som drivs av dem privat, har skolan [utöver Erasmus stipendiet] behövt betala för min vistelse hos dem, så no pressure på att jag måste visa att jag var värd platsen eftersom det fanns andra ställen som var gratis där de kunde ha placerat mig. Jag är så taggad, och jag lovar ni kommer får höra allt när det väl är inne.
 
Idag, upp tidigt och till Lund. Hade fysik, till Malmö igen, hade matte och lunch samt svenska sen var BIO:n inställd så slutade klockan två! Har hjälpt till lite hemma och nu ska jag strax skriva en lista på vad jag måste göra under lovet. Efter det ska jag kolla Teen Wolf och några episoder och KUWTK! Förhoppningsvis ska jag försöka fixa lite inlägg till bloggen också och förhoppningsvis ska vi fota nu under lovet! 
 
/ /  L A R R Y S P I N A P P L E S  / /  S A L T S  / /  L A R R Y S P I N A P P L E S  / /  A R T X 1 D  / /











Kom ihåg mig?