2016 is cancelled i have a headache

¦ Andra Hästar , Sharon , Stallet , Surprise
Hej alla glada! 
 
Vaknade alldeles för tidigt idag för mamma började hålla på och föra oväsen i rummet bredvid uh.. Gick upp, åt frulle och satt en stund vid datorn innan jag bytte om till stallkläder och drog till stallet. Kallt som attan är det tyvärr och snö finns det också och Soppan bygger styltor på det lilla som finns och ingen orkar röra sig mer än nödvändigt och hästen vill bara äta och ägaren vill gå och ja - allt gick emot oss idag.
 
I vilket fall som helst så tvingade jag ut hästen med mig till Jiddebjär och hon hade damp så blev inget långt men lite motion utöver den hon får i hagen. Fixade i stallet och åkte snabbt hem igen. Kom hem för ca en timme sedan och har hunnit duscha och tvtta håret, samt städat på mitt rum och sorterat ridkläder. 
 
Nu ska jag fortsätta kolla TO och bli klar med det och sedan ska jag kolla TW och läsa FF och så ska jag fortsätta sortera bilder, uhh kommer vara uppe hela natten - igen.











Kom ihåg mig?