åtta nolla

¦ Gaby , Stallet , Vardag
Cons med att vara hardcore directioner som mej; JAG KAN INTE SE DOM LÄNGRE UTAN ATT BÖLA VAD ÄR DET MED MEJ??
 
Okej så jag måste dra ner på mtt fangirlande för nu är de bara hemskt för mej och alla. Annars så var det genrep för pay and jumpen på söndag i ridhuset. Soppan och Izac kom bockandes och rejsandes till oss i hagen och sen var de leriga som råttor så fick tvätta av dom ute. 
 
Soppan va okej. Hon vägrade en gång som var helt och hållet mitt fel och sprang förbi en gång, samma här var det mitt fel. När jag kom rätt på hindrena hoppade hon superfint så hoppas jag kan styra ordentligt på söndag så borde det gå. Hoppade en bana på 80cm och klarade det fint så nu är det bara att hoppas! Då var hon dessutom lite trött och på söndag kör jag en kort uppvärmning för så funkar hon bäst och hoppar endast fram 2-3 språng så borde det gå bra!











Kom ihåg mig?