föltankar

¦ Andra Hästar , Gaby , Vardag
 
Åh just nu så vill jag att Soppan ska få ett föl! Bilderna är på några i Soppans släkt!
 
Hur härligt, Soppan själv har fin stam så korsar in någon Welsh sektion D så fölet har en chans att bli större, gärna bra hoppteknik men annars så skulle jag nog bara kollat på färgen och det skulle inte varit en brun. Helst kol svart men fux med bläs och många vita tecken tycker jag passar på welshar! Har kollat hingstarna reggade i SWF och i Danmarks welshponny och cob avel. 
 
När jag kollar så verkar faktiskt Soppan ha "kända" welshsläkten när sig, Synod såklart väldigt nära (stuteriet är från Storbritaninnen), och Dorthealyst osså men Parvadean som är typ näst längst bak är fina som attans, Llanarth, Parc (även de från Storbritannien) och andra. Något av de roligaste som finns; leta och kolla sin ponnys stam! 


Joline strömberg    •  

Vilken fin släkt!

Svar: tack!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?