incidenten

¦ Andra Hästar , Gaby , Stallet , Vardag
 
Börjar om igen då...
 
Okej så vid två så for jag med A till stallet. Oturligt nog så hade jag ätit något kasst till frukost för började spy strax innan stallet. Gick hem resten av vägen och mådde avsevärt mycket bättre efteråt. Fixade till Soppan och lite så och sen red jag och A ut.
 
Soppan var pigg och gjorde känguruhopp, tappade stigbyglar och sen gick resten av turen i 110. Men hon blev trött efteråt och fick pulsa i något högre snö! Åkte vidare till AM's gård där A red en häst. Kramades bara med min gröna hink i bilen fram och tillbaka. 
 
Väl i stallet igen plockade vi in alla pållar och sen åkte vi hem igen! Blev kort inlägg för stängdes ner typ 2 gånger utan att sparas...


Elin    •  

Hoppas du mår bättre nu! Jättefina bilder :)

Svar: jadå tack! :D
Sharon Eden America Hajny

Karoline    •  

Nä fy f*n vad jobbigt! Stackare :(

Svar: ja det var mindre kul.. :(
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?