överaskningsfest

¦ Kreativt , Sharon , Vardag
So that happened.
 
Mina kompisar är bäst i världen och jag älskar dem alla. Var minst sagt övveraskad när 14 pers klev in i lägenheten. Kvällen var UNDERBAR och allt vi gjorde var kul på sitt sätt.Beställde först pizza med Erika och sen hämtade vi ut dem på restaurangen där all hälsade mig som "Ers Majestät" och "prinsessan" för jag klev in med min fina krona på huvudet.
 
Sedan åt vi, dunkade musik och öppnade presenter (tack tack tack) och sedan åt vi mer och körde lekar och ja, hade allmänt roligt. Är så glad över detta så jag finns inte typ hahah.
 
Började gårdagen med frulle och presenter i sängen sen våldgästade alltså mina fränds oss runt 18-tiden och och upp mot kl 2 så det var okej. Eller mer än okej egentligen.
 
Vakanade upp medvärsta huvudvärken idag men jag kunde inte ha varit gladare. TACK MINA BEBZ JAG ÄLSKAR ER. Idag kommer alltså pappa istället och inte nån middag med vännerna, men det gör det samma för jag fick något bättre igår ändå!
 
"Soppan är deras häst alltså.. Eller varför inte brödkrutong?"
"Flygande gås har ADHD och mens"
"Hint 7: Jag är inte kristen"











Kom ihåg mig?